5 syarikat disyorkan menawarkan latihan ChatGPT

Jika anda sedang mempertimbangkan untuk menyumber luar latihan ChatGPT, anda mungkin mempunyai kebimbangan ini. AI Generatif seperti ChatGPT ialah teknologi baharu dan sedang berkembang pesat, jadi anda mungkin sangat bimbang tentang syarikat mana yang terbaik untuk dipilih apabila meminta latihan. Oleh itu, kali ini, dari perspektif kami sebagai sebuah syarikat yang menyediakan perkhidmatan perundingan untuk AI generatif termasuk ChatGPT, kami akan memilih dan memperkenalkan 5 perkhidmatan latihan ChatGPT yang disyorkan dengan teliti . ico Pengarang: Mitsuyo Kudo, Pengurus Besar, Bahagian Teknologi, LIG ​​​​Co.

 

Takasho: Memperkenalkan chatbot interaktif untuk mencadangkan taman yang ideal dan pelan luaran

, Ltd. Di Accenture Inc., beliau adalah ahli pasukan  Ketua Khas penghantaran untuk pembangunan pakej awal. Berpengalaman dalam pelbagai projek SI yang melibatkan 100 orang. Lebih 15 tahun pengalaman SI. Bidang pengalaman termasuk apl, IF, infrastruktur data dan infrastruktur. Kami menjalankan pelbagai aktiviti daripada cadangan kepada penyampaian penyelesaian berdasarkan falsafah mengutamakan pelanggan kami. Bagi mereka yang menghadapi masalah menggunakan ChatGPT seperti yang diharapkan Ciri baharu dikeluarkan daripada ChatGPT sepanjang masa, dan ramai di antara anda mungkin tertanya-tanya, “ Saya tidak dapat menggunakan ChatGPT seperti yang saya mahu… ” atau “ Bagaimana saya harus menggunakannya dalam kerja saya .

 

Universiti Chuo: Memperkenalkan sistem amalan temuduga memburu pekerjaan AI “Chu Katsu Bot”

Ketua Khas

Jika anda mempunyai sebarang kebimbangan, sila hubungi LIG, syarikat kami yang menyediakan latihan dan bengkel tentang penggunaan AI generatif. ・Pasukan khusus yang pakar dalam AI generatif akan mencadangkan pilihan terbaik untuk syarikat anda ・Kami akan memberikan pengetahuan AI terkini daripada pakar luar. ・Kami akan memberikan sokongan yang konsisten bukan sahaja untuk peningkatan perniagaan, tetapi juga daripada penggubalan strategi kepada pelaksanaan alat. Kami boleh bertindak balas kepada pelbagai permintaan daripada latihan kepada sokongan pelaksanaan dan pembangunan sistem bergantung pada keperluan syarikat anda. Sila hubungi kami sebagai rakan kongsi perniagaan. Rujuk dengan LIG senarai kandungan [ dekat ] Syarikat yang disyorkan menawarkan perkhidmatan latihan dan seminar ChatGPT LIG Co.

 

Contoh perkhidmatan menggunakan ChatGPT

, Ltd. Kolej ChatGPT (Goatman LLC) ACES Co., Ltd. AVILEN 9 погрешни схващания в SEO за начинаещи клиенти  Co., Ltd. Workstyle Evolution Co., Ltd. Mengapa penting untuk menggunakan ChatGPT sekarang. Bagaimana untuk memilih perkhidmatan latihan ChatGPT Semak sama ada syarikat yang dicadangkan itu biasa dengan ChatGPT Tentukan antara format seminar/kursus atau format e-pembelajaran Pilih latihan yang sesuai dengan cabaran syarikat anda Semak pencapaian anda Apakah kandungan latihan ChatGPT. Format latihan Kandungan program Contoh perkhidmatan menggunakan ChatGPT Universiti Chuo: Memperkenalkan sistem amalan temuduga memburu pekerjaan AI “Chu Katsu Bot” Takasho: Memperkenalkan chatbot interaktif untuk mencadangkan taman yang ideal dan pelan luaran Gatebox: Perkhidmatan pelanggan AI untuk restoran Contoh penggunaan ChatGPT untuk meningkatkan.

 

Apakah kandungan latihan ChatGPT?

kecekapan perniagaan Menulis dan merumuskan  tr numbers Chatbot, CS (Kejayaan Pelanggan) pengaturcaraan pemasaran Sedia untuk digunakan. Ringkasan artikel pengetahuan ChatGPT Akhirnya Syarikat yang disyorkan menawarkan perkhidmatan latihan dan seminar ChatGPT LIG Co., Ltd. LIG Co., Ltd. Di syarikat kami LIG, kami mempunyai En. Kento Kajitani , pakar dalam penggunaan AI dan XR generatif , sebagai penasihat dan menyediakan perkhidmatan perundingan AI generatif. Kami juga menyokong penggunaan ChatGPT, dan boleh memberikan sokongan yang disesuaikan dengan isu dan permintaan anda, seperti format seminar dan format bengkel. Sebagai contoh, kami menyediakan sokongan dengan menyesuaikan kandungan latihan agar sesuai dengan industri dan perniagaan setiap syarikat , termasuk kandungan asas seperti .

 

Semak pencapaian anda

“Apakah AI generatif serta ceramah tentang cara menggunakannya untuk meningkatkan kecekapan perniagaan dan contoh gesaan.” Di samping itu, semua bahan latihan yang akan ditunjukkan pada hari itu akan diberikan kepada anda, jadi anda akan dapat menyemak kandungan latihan dan berkongsinya dengan ahli baharu, membolehkan anda memperoleh banyak daripada hanya satu sesi latihan. Sila hubungi kami walaupun anda mempunyai kebimbangan yang samar-samar seperti “Saya mahu menggunakan ChatGPT, tetapi saya tidak tahu di mana untuk bermula.” Rujuk dengan LIG Hasil bengkel AI Generatif [Contoh bengkel] Berfikir tentang strategi media dalam era AI generatif |. Kazuya Takato 2024.04.26 Profil Syarikat Nama syarikat LIG Co. Ltd. URL ht alamat 2-20-11 Kojima. Taito-ku, Tokyo Format kursus Seminar, bengkel bersemuka, dsb.

 

Pilih latihan yang sesuai dengan cabaran syarikat anda

boleh diadakan atas permintaan. kos Siasatan diperlukan Rujuk LIG Kolej ChatGPT (Goatman LLC) Goatman LLCSumber: Goatman LLC Goatman LLC menyediakan perkhidmatan latihan yang dipanggil “ChatGPT College.” Pengajar ialah pakar yang berpengalaman dalam pembangunan dan perundingan AI generatif. San kami menjalankan program latihan tersuai yang disesuaikan dengan industr. Uahap kecekapan dan jabatan. Apa yang unik tentang kursus ini ialah ia bertujuan untuk memperoleh kemahiran yang berkaitan secara langsung dengan penggunaan kerja melalui kerja. Fukan hanya kuliah.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

BioskopLegal - Nonton Film Sub Indo
Koleksi Video Viral
MekiLover
Rumah Murah Sekitar Karawang
Perumahan Karawang
BioskopLegal
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange
Solusisange